loading...

چاپ و بسته بندی

  در این روز و سن ، برای مصرف کنندگان معمول است که در هنگام انتخاب مکانی برای غذا ، از وب سایت های رستوران ها تحقیق کنند. به همین دلیل وب سایتهای رستورانها از اهمیت بالایی برخوردارند! 

پک من بازدید : 109 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

 

در این روز و سن ، برای مصرف کنندگان معمول است که در هنگام انتخاب مکانی برای غذا ، از وب سایت های رستوران ها تحقیق کنندبه همین دلیل وب سایتهای رستورانها از اهمیت بالایی برخوردارندگفته می شود ، صنعت رستورانها به دلیل وب سایتهای بی کیفیت و منسوخ بدنام نیستند.

یک وب سایت با کیفیت می تواند تفاوت بین مشتری جدید و یک فرصت از دست رفته را ایجاد کندمهم نیست که غذا ، خدمات و محیط شما چقدر عالی باشد ، یک وب سایت ضعیف ساخته شده می تواند تأثیرات بدی بر تجارت شما بگذارد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که کیفیت وب سایت یک رستوران منعکس کننده کیفیت خود رستوران استبنابراین شما مطمئناً می خواهید حتماً طراحی وب سایت رستوران خود را در شکل نوک تیز حفظ کنید !

وب سایت خود را با نام تجاری رستوران خود در نظر بگیریداین همان چیزی است که اولین تصور مشتریان بالقوه را تشکیل می دهد و زمینه ای برای انتظارات آنها می باشدشما قبلاً منو ، خدمات مشتری و موقعیت مکانی خود را کامل کرده اید ، اکنون زمان آن رسیده است که وب سایت خود از این طریق تعریف کند!

 

در بازاریابی LYFE ، ما برای همه صنایع مختلف وب سایتهای با کیفیت ایجاد می کنیم که برای ایجاد مشاغل و ارتقاء تبدیل ها طراحی شده اندشما می توانید به ما اعتماد کنید تا با یک وب سایت زیبا و کارآمد ، تجارت رستوران خود را بهبود بخشیدبرای کسب اطلاعات در مورد 13 ویژگی که تمام وب سایتهای موفق رستورانها باید داشته باشید ، بخوانید.

13 ویژگی های وب سایت برای رستوران ها

1. اطلاعات تماس

هنگام طراحی وب سایت برای مشاغل خود ، باید در نظر بگیرید که چرا مردم ممکن است در وهله اول از وب سایت شما بازدید کنندهنگام مراجعه به وب سایت های رستوران ها ، یکی از رایج ترین دلایلی که ممکن است کسی از سایت شما بازدید کند ، بررسی موقعیت مکانی ، ساعت ها یا شماره تلفن شما برای پرسیدن سوال یا ایجاد رزرو است.

علاوه بر صفحه مخاطب ، آدرس ، شماره تلفن و ساعت رستوران شما باید در همه صفحات مانند مثال زیر قابل مشاهده باشدمناطق دایره ای در هر صفحه وجود دارد.

 جعبه برگر

این امر باعث می شود تا بازدید کنندگان وب سایت به آسانی ممکن تبدیل به بازدید کننده واقعی رستوران شما شوند.

حتی می توانید آدرس خود را به Google Maps پیوند دهید ، بنابراین مهم نیست که مکانهای بازدید کننده شما در آن واقع شوندبه همین ترتیب ، یک شماره تلفن قابل کلیک که می تواند برای بازدید کنندگان وب سایت تلفن همراه بصورت خودکار شماره گیری شود نیز ایده خوبی است.

در حقیقت ، طبق یک مطالعه گوگل ، تقریباً 50٪ از پاسخ دهندگان مورد بررسی گفته اند که اگر شماره تلفن در وب سایت آنها قابل کلیک باشد به احتمال زیاد با یک رستوران تماس می گیرندبنابراین به جای اینکه فقط شماره تلفن مشاغل خود را در بالای صفحه وب خود قرار دهید ، چرا آنرا قابل کلیک نمی کنید؟ برای این عملکرد می توانید از افزونه ها یا برنامه های شخص ثالث استفاده کنید.

یا می توانید با افزودن آنها به عنوان پیوند به یک آیکون ، شماره تلفن های خود را کلیک کنیدشما می توانید این کار را با ویرایش صفحه انجام دهیدشماره تلفن را برجسته کرده و بر روی دکمه لینک پیوندی که در برگه ویرایشگر تصویری است ، کلیک کنیدتلفن را وارد کنید: به دنبال شماره تلفن خوداطمینان حاصل کنید که هیچگونه خط سایشی ندارد ، سپس روی اعمال کلیک کنید.

2. منو

گذشته از فهمیدن محل یا شماره تلفن رستوران ، یکی از مهمترین دلایل مراجعه وی به وب سایت رستوران ، بررسی منو است.

یک منوی آنلاین پاسخگو بسیار مهم استفقط یک عکس از منوی واقعی خود بارگذاری نکنید زیرا:

1.        حرکت برای کاربران تلفن همراه می تواند دشوار باشد.

2.        خواندن موتورهای جستجو دشوارتر است

این همچنین برای منوهای PDF استبهتر است از هرگونه اقدام غیر ضروری برای جذب بازدید کنندگان وب سایت خود به اطلاعات مورد نظر خودداری کنید.

مجبور کردن افراد برای به دست آوردن PDF در فهرست منوی خود به جای لیست جزئیات منو به طور مستقیم در سایت ، یک اشتباه مهم محسوب می شودبسیاری از افراد روی گزینه دوم بارگیری وب سایت شما کلیک می کنندمنوهای PDF یک مزاحمت بزرگ برای کاربران تلفن همراه است از آنجا که بارگیری منو ، داده ها را می گیرد ، و این ارزان نمی آید!

 

به عنوان یک گزینه ، پیوند یک نسخه PDF از فهرست خود را که برگه جدیدی را برای کاربران باز می کند در نظر بگیریدبه سرعت بارگیری می شود و مشاهده آن آسان است.

3. تصاویر عالی از غذای شما

هرگز قدرت تصاویر عالی را دست کم نگیریدمتأسفانه ، مردم نمی توانند تصاویر را مزه کنندداشتن تصاویری از غذای شما در وب سایت شما بسیار مهم است تا بتواند آنچه را که برای ارائه ارائه می دهید ، به مصرف کنندگان جلب کندبا این حال ، تصاویر با کیفیت پایین یا غیر رضایت بخش می توانند تأثیر متضادی داشته باشند.

نکته ای که هنگام عکس گرفتن از غذای خود باید به خاطر بسپارید این است که افراد دوست دارند اندازه آنها را ببینندبا بخش هایی که در عکس های شما نشان داده شده است صادق باشید ، در غیر اینصورت ممکن است در صورت دریافت یک صفحه کوچکتر از آنچه انتظار می رود بر اساس آنچه در وب سایت شما مشاهده کرده اند ، دریافت کنندگان ناراحت باشند.

 

نشان دهید که غذاهای رستوران شما با تصاویر با وضوح بالا و با کیفیت بسیار خوشمزه استشما لزوماً نیازی به تصاویر از هر مورد موجود در این منو ندارید ، اما هرچه شایستگی تر باشدحتی اگر از هر عکسی که در وب سایت شما گرفته شده استفاده نکنید ، می توانند برای رسانه های اجتماعی شما مفید باشند یا اگر تصمیم دارید طراحی مجدد منو انجام دهید!

سرمایه گذاری روی عکس های با کیفیت بالا از یک عکاس حرفه ای یک سرمایه گذاری ارزشمند استیک عکس خوب تنها می تواند شما را بی شماری از مشتریان بدست آوردگفته می شود که عکس های هوشمند ممکن است این ترفند را انجام ندهندمطمئناً ، دوربین های گوشی های هوشمند راه زیادی را طی کرده اند ، اما نباید عکس هایی برای وب سایت شما گرفته شود.

شما حتی می توانید تصاویر را از غذا به طور مستقیم در منو قرار دهید تا افراد هنگام خواندن در مورد یک ظرف خاص بتوانند تصویر مربوطه را مشاهده کنندحتی اگر نمی خواهید تصاویر از مواد غذایی در منوهای فیزیکی خود داشته باشید ، ممکن است بخواهید آنها را به منوی آنلاین خود اضافه کنیدکسی که در حال حاضر در رستوران شما قرار دارد به احتمال زیاد به آنجا می چسبد.

 

با این حال ، هنگامی که آنها در حال خواندن منوی شما در وب سایت شما هستند ، باید آنها را فریب دهید تا در وهله اول به مکان فیزیکی بیاینداضافه کردن عکس به منو نشان می دهد که شما مایل هستید مایل اضافی بروید ، و یک غذای مخصوص غذاهای خوشمزه می تواند کسی را که احتمالاً در حصار بوده است را متقاعد کند و فقط به خواندن آن بپردازد.

4- سفارش آنلاین (یا حداقل رزرو آنلاین)

این سال 2019 است ، و این بدان معناست که بیشتر و بیشتر رستوران ها و اتصالات فست فود به گزینه های سفارش آنلاین برای تحویل و پذیرایی روی آورده اندسهولت سفارش آنلاین بخصوص از طریق ارسال سفارش از طریق تلفن بسیار جالب برای مصرف کنندگان وسوسه انگیز است.

بسیاری از افراد راحت تر از خواندن شماره کارت از طریق تلفن ، اطلاعات کارت اعتباری را در یک وب سایت ایمن احساس می کنند ، بعلاوه احتمال اینکه سفارشات کمتر از سوء استفاده شخصی من دستگیر شوند ، کمتر وجود دارد.

 

حتی اگر شما خدمات تحویل ندارید یا اقدام به خرید نمی کنید ، ارائه گزینه های تلفن همراه برای قرار دادن رزرو یا قرار دادن سفارشات پذیرایی می تواند برای تجارت شما بسیار سودمند باشد.

5- تصاویری از فضای داخلی رستوران

علاوه بر عکس های غذا ، وب سایت های رستوران ها باید شامل تصاویر خود رستوران نیز باشنداین تصاویر به تنظیم صحنه برای مشتریان آینده کمک می کنند تا بدانند که هنگام قدم زدن در رستوران شما چه انتظاری را دارنددر حالت ایده آل ، وب سایت شما باید دارای تصاویر داخلی و خارجی رستوران شما باشداگر نمای بیرونی به کمی کار نیاز دارد ، تصاویر فقط از فضای داخلی باید این ترفند را انجام دهند.

تصویر زیر نمونه ای از وب سایت است که از بسیاری از ویژگی هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم شامل سفارش آنلاین و یک فهرست استفاده می کندهمچنین این عکس عالی از قسمت بیرونی رستوران درست در صفحه اصلی ارائه شده استاین می تواند به تحکیم شناخت برند در هنگام عبور مردم از رستوران کمک کند و به بازدید کنندگان وب سایت گرسنه کمک می کند وقتی که مکان مناسبی را پیدا کرده اند بدانند!

 

6. یک موضوع وب سایت که با سبک رستوران شما مطابقت دارد

به عنوان یک صاحب رستوران ، اهمیت جو را درک می کنیدبه وب سایت خود به عنوان یک فضای داخلی خود فکر کنیدآیا وب سایت شما نسخه ای مجازی با همان جو رستوران شما ایجاد می کند؟ رستوران زیر این کار را می کندآنها حتی یک تور مجازی را ارائه می دهند تا مشتریان بتوانند اطلاعات بیشتری از رستوران خود ببینند

 

قوام مهم استاگر شما یک رستوران مجلل با مجلل با ثروتمندتر را اداره می کنید ، برای طراحی وب سایت خود با فضای سفید فراوان ، طراحی مینیمالیستی را انتخاب کنید اگر رستوران شما به سمت خانواده ها تنظیم شده است ، چند ویژگی غریب را اضافه کنید.

از آنجا که وب سایت شما اغلب اولین چیزی است که افراد قبل از مراجعه به رستوران شما می بینند ، شما می خواهید اولین تصور آنها مطابق با آنچه در هنگام رسیدن به آنجا خواهند دید ، سازگار باشدشما حتی می توانید طرح رنگ وب سایت خود را با دکور رستوران خود مطابقت دهید!

از وب سایت خود برای بیرون کشیدن نوع تجربه ای که امیدوارید رستوران شما برای بازدید کنندگان خود ایجاد کند ، استفاده کنیدشما قطعاً می خواهید انواع مناسب مشتریان را به خود جلب کنید و انتظارات مناسبی را ایجاد کنیدیک وب سایت ارزان قیمت با متن مکالمه فراوان ممکن است توجه عاشقان فست فود را به خود جلب کند در حالی که یک طراحی مدرن براق می تواند مصرف کنندگان پرمحتوای بیشتری را به خود جلب کند.

7. بخش منحصر به فرد "درباره"

وب سایت های رستوران ها می توانند واقعاً از استفاده از بخش "About" بهره مند شوندبه بخش مربوط به وب سایت خود به عنوان فرصتی برای گفتن داستان خود نگاه کنیدآیا شما فقط از ترکیبات محلی استفاده می کنید؟ به مشتریان خود اطلاع دهیدآیا از دستور العمل های مادربزرگتان الهام گرفته اید؟ در مورد همه به مردم بگویید!

 

بخش مربوط به مورد همچنین فرصتی عالی برای پخش مزایای اصلی رستوران شما استآیا پارکینگ کافی دارید؟ آیا شما فقط سرآشپزهای با تجربه استخدام می کنید؟ آیا شما برای خدمات سریع شناخته شده هستید؟ وای فای رایگان دارید؟ به بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاع دهید!

اگر مطمئن نیستید که در کدام نقاط قوت باید بازی کنید ، بیشتر از بررسی های آنلاین خود جستجو نکنید. Yelp ، TripAdvisor ، Google ، Facebook ، و هر سیستم عامل برجسته دیگر را شانه کنید تا ببینید که رستوران های واقعی چه می گویند که آنها درباره کسب و کار شما بهترین را دوست دارند.

تصاویر غذاهای شما باید صحبت کنند ، اما می توانید از بخش مربوط به مورد استفاده کنید تا خوانندگان را در مورد غذای خود مطلع کنیدترکیبی از تصاویر چشم نواز و متن نوشته شده ماهرانه واقعاً می تواند به جذب بازدید کنندگان کمک کند و به آنها کمک کند تصویر کاملی از آنچه را ارائه می دهید را مشاهده کنند.

به بخش مربوط به عنوان فرصت اصلی برای تمایز رستوران خود از رقابت فکر کنیدآنچه را که نقطه شما را متفاوت و خاص می کند برجسته کنید.

8. در صورت امکان ، فیلم ها را نیز شامل شوید!

اگر یک عکس به ارزش 1000 کلمه باشد ، آنوقت یک فیلم به ارزش 1000،000 ارزش دارددر اینجا چند ایده برای فیلم هایی که می توانید در سایت خود قرار دهید وجود دارد:

·         بررسی از مشتریانممکن است اکثر مراجعان رستوران دوست ندارند در هنگام غذا خوردن ، دوربینی در صورت خود داشته باشند ، اما بسیاری از آنها مایل هستند در ازای دریافت وعده غذایی رایگان یا تخفیف ، چند کلمه مهربان را درباره دوربین بگویندشما حتی می توانید با وبلاگ نویسان / تأثیرگذار مواد غذایی کار کنید تا نظرات ویدیویی معنی دار را برای وب سایت خود ایجاد کنیدآنها ممکن است رایگان نباشند ، اما می توانند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای به دست آوردن مشتریان جدید در آینده باشند!

·         غذا آماده می شودفراهم آوردن نگاه اجمالی به مشتریان در رستوران های آینده می تواند در مورد پاکیزگی آشپزخانه شما و تازه بودن ترکیبات شما صحبت کند.

·         ویدئویی که در مورد بیانیه تأسیس و رسالت رستوران توضیح می دهداین می تواند یک فرصت عالی برای زندگی در بخش سخنان شما باشداین رستوران مینی مستند ساخته است تا با بخش مربوط به آنها همگام شود!

9. تقویم رویداد

این برای همه وب سایت ها برای رستوران ها ضروری نیست ، اما اگر شما تا حدودی وقایع مکرر یا ویژه های چرخشی دارید ، می توانید تقویم را در وب سایت خود قرار دهیدفقط به یاد داشته باشید که تقویم را به طور مرتب به روز کنیدهیچ چیز ناامید کننده تر از کلیک کردن روی یک تقویم نیست فقط برای یافتن آن برای سالها به روز نشده است.

اگر به دنبال برخی از رویدادهای سرگرم کننده برای میزبانی در رستوران خود برای جلب مشتری هستید ، به طور مرتب شبهای بی اهمیت و یا یکنوع بازی شبیه لوتو را در نظر بگیریدوب سایت های رستوران ها یک مرکز اصلی برای میزبانی اطلاعات درباره رویدادهای آینده است که می تواند از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ شود

 

10. پیوندها به پروفایل های رسانه های اجتماعی و سایت های مرور

وب سایت های رستوران ها برای تبلیغ متقابل رسانه های اجتماعی و بررسی پروفایل های سایت عالی هستندمی توانید پیوندها را در پاورقی وب سایت خود یا در صفحه منحصر به فرد اختصاص داده شده به طور خاص به لینک های خارجی بچسبانید.

فقط مطمئن شوید که سایت های رسانه های اجتماعی با مارک وب سایت شما مطابقت دارند و در سایت های بازبینی فعال هستید و در صورت نیاز به بررسی ها پاسخ می دهیدنکته جانبی: سیستم عاملهای رسانه اجتماعی شما باید به وب سایت شما نیز بازگردندشما روی آن کار نکردید تا آن را نشان ندهیدهمچنین باید همه پیوندها ویندوزها یا زبانه های جدید را باز کنند تا مطمئن شوند مردم به طور کامل از وب سایت شما خارج نمی شوند.

 

11- تحلیلی

این یک ویژگی طراحی وب است که در واقع برای مصرف کنندگان قابل تشخیص نیست اما برای کلیه وب سایت های موفق رستوران ها ضروری استشما نمی توانید وب سایت خود را بدون نوعی تحلیلی اثربخش نگه دارید.

ابزارهای مختلفی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد که می تواند همه موارد را از جایی که بازدید کنندگان وب سایت در آن قرار دارند ردیابی کنند که بیشترین بازدیدها از آن صفحه ها را نشان می دهد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ در اینجا معیارهای مفیدی وجود دارد که باید آنها را ردیابی کنید

·         نرخ گزاف گویی: نرخ گزاف گویی به نرخی است که افراد از سایت شما خارج می شوند بدون اینکه به مشتری تبدیل شوندهرچه وقت بیشتر افراد به سایت شما ارسال شوند ، بهتر می شود ، بنابراین می خواهید میزان گزاف گویی شما تا حد ممکن پایین باشد.

·         کلمات کلیدی: اگر قصد انجام هرگونه بهینه سازی موتور جستجو یا تبلیغاتGoogle را دارید ، مطمئناً می خواهید بدانید که کلمات کلیدی افراد در جستجوی وب سایت شما هستنداین همچنین می تواند به شما در اصلاح کلمات مورد استفاده برای بازاریابی مشاغل کمک کندبه عنوان مثال ، اگر بسیاری از افراد با جستجوی "مفصل همبرگر در نزدیکی من" ، سایت شما را پیدا کرده اند ، ممکن است بخواهید برگرهای عالی خود را تأکید کنید حتی اگر موارد منوی زیادی دارید.

·         دستگاه ها: در واقع می توانید انواع دستگاههایی را که افراد به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند ردیابی کنیدبا توجه به طبیعت مداوم بازدید کننده متوسط ​​وب سایت رستوران ها ، احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان شما در دستگاه های تلفن همراه هستندتجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا دقیقاً به بازار موبایل ضربه می زنید ، و همچنین از سیستم عاملهایی که بازدید کنندگان شما معمولاً استفاده می کنند یا نه.

 

12. اطلاعات پذیرایی و رزرو غذا

اگر گزینه های پذیرایی را ارائه می دهید یا اجازه می دهید رستوران خود را برای مهمانی ها ، عروسی ها یا برنامه های شغلی کرایه کند ، حتما این اطلاعات را در صفحه جداگانه ای از وب سایت خود درج کنیداینها می تواند فرصت های بزرگی برای شما و تجارت شما باشد ، بنابراین می خواهید اطلاعات را تا حد امکان آسان کنیددر غیر این صورت ، بازدید کنندگان وب سایت ممکن است وسوسه شوند که به جای دیگری بنگرند.

 پاکت غذا

13. طرح پاسخگو

52٪ از کل ترافیک وب سایت از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شودبرای همه وب سایت ها لازم است که رستوران ها بتوانند با هر اندازه صفحه یا نوع دستگاه تنظیم شوندبسیاری از افراد در حالی که تصمیم می گیرند کجا غذا بخورند ، وب سایت رستوران را جستجو می کننداگر وب سایت شما امکان حرکت آسان بر روی یک دستگاه تلفن همراه آسان نیست ، شما از دست می دهیدبسیاری از زنجیره های فست فود حتی گزینه های پرداخت تلفن همراه را ارائه می دهند ، وب سایت های تلفن همراه برای رستوران ها و حتی برنامه ها از همه مهمتر هستند.

برچسب ها وب سایت رستوران ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 600
  • بازدید کلی : 3,148